SolarWinds IT Management Platform

SolarWinds Servicedesk Tools


Vereenvoudig ticketing van de servicedesk

Beheer ICT-middelen, ondersteun eindgebruikers

Service Desk

Incidentbeheer consolideert, beheert en prioriteert binnenkomende tickets. Servicecatalogus standaardiseert serviceverzoek- en uitvoeringsprocessen.

SD

Web Help Desk

Betaalbare software voor helpdesktickets en activabeheer. Automatiseer het ticketbeheer. Centraliseer uw kennisbeheer en voldoe aan uw SLA's.

WHD

Help Desk Essentials

Vereenvoudig het IT-servicebeheer van ticketaanvraag tot oplossing. Dankzij de integratie van Web Help Desk en Dameware Remote Support.

HDE

 ICT-Service eenvoudig maken?

SolarWinds Service Desk

Een moderne oplossing voor ICT-servicemanagement (ITSM) om belemmeringen voor ondersteunende diensten voor medewerkers weg te nemen.


Een Cloud gebaseerd en AI-aangedreven IT-servicemanagementplatform (ITSM), gebouwd om de productiviteit te maximaliseren en de oplossing te versnellen.


  • Uitgebreid, voor ITIL geschikt platform met modules voor incident-, probleem-, release- en wijzigingsbeheer en een efficiënte CMDB voor uw unieke servicebehoeften
  • Automatisering voor ticketclassificatie, routering en correlatie met een ondersteunende kennisbank om de efficiëntie te verhogen
  • Bevat IT Asset Management (ITAM) voor het volledige levenscyclusbeheer en de auditgeschiedenis van uw hardware, software, licenties, contracten en meer
  • Servicecatalogus voor het automatiseren van processen, handmatige taken en goedkeuringen voor HR, facilitaire zaken, financiën en andere afdelingen die personeelsdiensten leveren
  • REST API's en krachtige integraties met SolarWinds®-observatieoplossingen, ChatOps-samenwerkingstools en meer om aan te sluiten op uw apps
  • Aanpasbare rapporten, klanttevredenheidsscores (CSAT) en beheermogelijkheden op servicelevelovereenkomsten (SLA's) voor operationele inzichten

SolarWinds Web Help Desk

Betaalbare software voor helpdesktickets en activabeheer. Automatiseer het ticketbeheer. Centraliseer uw kennisbeheer en voldoe aan uw SLA's.

Automatiseer het ticketbeheer

WHD biedt een intuïtieve webinterface om servicetickets centraal te beheren en helpdesktaken voor technici te automatiseren.

Detectie en beheer van IT-middelen

Detecteer automatisch uw software- en hardwaremiddelen, beheer activatoewijzingen, geschiedenis en bijbehorende verzoeken.

Kennismanagement

WHD bevat een ingebouwde, uitgebreide, doorzoekbare en eenvoudig te gebruiken kennisbank voor kennisbeheer van technici.


  • Automatisering van ticketverloop
  • Gecentraliseerde kennisbank
  • Het volgen en beheren van IT-middelen
  • Vereenvoudigd project- en taakbeheer met relationele ticketing
  • Integratie met Active Directory en LDAP
  • Rapportage om SLA's te meten

Help Desk Essentials Pack

Bespaar tijd, geld en middelen door helpdesk- en IT-ondersteuningstaken te automatiseren en te vereenvoudigen.


Vereenvoudig het IT-servicebeheer

Dankzij de integratie van Web Help Desk™ en Dameware® Remote Support kunt u ITSM vereenvoudigen, van ticketaanvraag tot oplossing.


Versnel de levering van ondersteuning

Maak een eind aan de noodzaak om supporttickets handmatig te beheren en begin met het gebruik van externe toegang om problematische machines en IT-systemen van eindgebruikers aan te pakken voor snellere probleemoplossing.


Verbeter de klanttevredenheid

Reageer snel op tickets met ondersteuning op afstand en volg en meet de prestaties van technici om de klanttevredenheid voortdurend te verbeteren.


Waarom bundelen?

  • Vereenvoudig het IT-servicebeheer
  • Dankzij de integratie van Web Help Desk™ en Dameware® Remote Support kunt u ITSM vereenvoudigen, van ticketaanvraag tot oplossing.
  • Versnel de levering van ondersteuning
  • Maak een eind aan de noodzaak om supporttickets handmatig te beheren en begin met het gebruik van externe toegang om problematische machines en IT-systemen van eindgebruikers aan te pakken voor snellere probleemoplossing.
  • Verbeter de klanttevredenheid
  • Reageer snel op tickets met ondersteuning op afstand en volg en meet de prestaties van technici om de klanttevredenheid voortdurend te verbeteren.

 IT-Service eenvoudig maken?